1. Welke gegevens heb ik nodig om in te loggen?
Je logt in met het e-mailadres dat je hebt ontvangen van je werkgever en met je zelf gekozen wachtwoord. Heb je nog geen wachtwoord aangemaakt of ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en volg de instructies.
2. Ik krijg bij het inloggen de foutmelding ‘Je hebt een onjuiste gebruikersnaam of een onjuist wachtwoord ingevoerd’. Wat moet ik doen?
Deze melding geeft aan dat de gebruikersnaam waarmee je inlogt en/of je wachtwoord niet overeenkomt met de gegevens die bij ons bekend zijn. Controleer daarom of je gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn ingevoerd. Lukt het daarna nog niet om in te loggen? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten’ om een nieuw wachtwoord in te stellen.
3. Ik weet mijn gebruikersnaam niet (meer). Wat moet ik doen?
Als je niet (meer) weet met welke gebruikersnaam je moet inloggen, kun je contact opnemen met je werkgever. Vanwege privacy redenen beschikt HR & Salaris Gemak namelijk niet over je inloggegevens.
4. Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar vervolgens geen e-mail ontvangen. Waar ligt dat aan?
Het e-mailbericht dat wij je hebben gestuurd is mogelijk in de zogenaamde ‘ongewenste post’, ‘spam-‘ of ‘junkfolder’ terecht gekomen. Je herkent de e-mail aan het onderwerp ‘Nieuw wachtwoord instellen’. Je kunt dit bericht verplaatsen naar je inbox, openen en de instructies in de e-mail volgen. Heb je helemaal geen e-mail ontvangen? Herhaal dan de handeling ‘Wachtwoord vergeten’. Als je opnieuw geen e-mail ontvangt, kun je contact opnemen met je werkgever. Vanwege privacy redenen beschikt HR & Salaris Gemak namelijk niet over de informatie om je hiermee verder te helpen.